Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Шафалюк, О. - Сучасні підходи в оптимцзації асортиментних портфелів та архітектури брендів підприємств [Текст]...
Шафалюк, О. - Сучасні підходи в оптимцзації асортиментних портфелів та архітектури брендів підприємств [Текст]...
Стаття
Автор: Шафалюк, О.
Маркетинг в Україні. Сучасні підходи в оптимцзації асортиментних портфелів та архітектури брендів підприємств [Текст]...: На прикладі молочної галузі
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Шафалюк, О.
Маркетинг в Україні. Сучасні підходи в оптимцзації асортиментних портфелів та архітектури брендів підприємств [Текст]...: На прикладі молочної галузі
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Шафалюк, О.
Сучасні підходи в оптимцзації асортиментних портфелів та архітектури брендів підприємств [Текст] + [Електронний ресурс] : На прикладі молочної галузі / О. Шафалюк // Маркетинг в Україні. – 2009. – N6. – С.49-58. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ.
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України
загальний = Аналіз : ринку
загальний = Брендинг
загальний = Промисловість : молочна
загальний = Асортимент
Шафалюк, О.
Сучасні підходи в оптимцзації асортиментних портфелів та архітектури брендів підприємств [Текст] + [Електронний ресурс] : На прикладі молочної галузі / О. Шафалюк // Маркетинг в Україні. – 2009. – N6. – С.49-58. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ.
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України
загальний = Аналіз : ринку
загальний = Брендинг
загальний = Промисловість : молочна
загальний = Асортимент