Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Балабаниць, А. В. - Методологічні засади формування стратегічного партнерства в полі маркетингової взаємодії підприє...
Балабаниць, А. В. - Методологічні засади формування стратегічного партнерства в полі маркетингової взаємодії підприє...
Стаття
Автор: Балабаниць, А. В.
Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. Сер.... Методологічні засади формування стратегічного партнерства в полі маркетингової взаємодії підприє...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Балабаниць, А. В.
Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. Сер.... Методологічні засади формування стратегічного партнерства в полі маркетингової взаємодії підприє...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Балабаниць, А. В.
Методологічні засади формування стратегічного партнерства в полі маркетингової взаємодії підприємства [Текст] / А. В. Балабаниць // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. Сер. Гуманітарні науки. – 2010. – N3. – С.82-93.
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Маркетинг : промисловий
загальний = Партнерство : стратегічне
Балабаниць, А. В.
Методологічні засади формування стратегічного партнерства в полі маркетингової взаємодії підприємства [Текст] / А. В. Балабаниць // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. Сер. Гуманітарні науки. – 2010. – N3. – С.82-93.
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Маркетинг : промисловий
загальний = Партнерство : стратегічне