Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Фірсова, С. Г. - Маркетинг нововведень: дослідження, сегментування, прогнозування [Текст]
Фірсова, С. Г. - Маркетинг нововведень: дослідження, сегментування, прогнозування [Текст]
Книга
Автор: Фірсова, С. Г.
Маркетинг нововведень: дослідження, сегментування, прогнозування [Текст]: навч. посібник
Видавництво: Атіка, 2010 г.
ISBN 978-966-326-374-8
Автор: Фірсова, С. Г.
Маркетинг нововведень: дослідження, сегментування, прогнозування [Текст]: навч. посібник
Видавництво: Атіка, 2010 г.
ISBN 978-966-326-374-8
(UA) Книга
65.291.31я73 Ф62
Фірсова, С. Г.
Маркетинг нововведень: дослідження, сегментування, прогнозування [Текст] : навч. посібник / С. Г. Фірсова. – Київ : Атіка, 2010. – 240 с. – ISBN 978-966-326-374-8 : 40.50 грн.
ББК 65.291.31я73 Ф62
загальний = Інновації
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Прогнозування : попиту
загальний = Управління : нововведеннями
358826 Загальний читальний зал
358827 Загальний читальний зал
358828 Навч. абонемент
358829 Навч. абонемент
358830 Навч. абонемент
65.291.31я73 Ф62
Фірсова, С. Г.
Маркетинг нововведень: дослідження, сегментування, прогнозування [Текст] : навч. посібник / С. Г. Фірсова. – Київ : Атіка, 2010. – 240 с. – ISBN 978-966-326-374-8 : 40.50 грн.
ББК 65.291.31я73 Ф62
загальний = Інновації
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Прогнозування : попиту
загальний = Управління : нововведеннями
358826 Загальний читальний зал
358827 Загальний читальний зал
358828 Навч. абонемент
358829 Навч. абонемент
358830 Навч. абонемент