Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Карпова, С. В. - Теоретическое обоснование принципов маркетингового управления ТНК в условиях кризисного и посткри...
Карпова, С. В. - Теоретическое обоснование принципов маркетингового управления ТНК в условиях кризисного и посткри...
Стаття
Автор: Карпова, С. В.
Международная экономика. Теоретическое обоснование принципов маркетингового управления ТНК в условиях кризисного и посткри...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Карпова, С. В.
Международная экономика. Теоретическое обоснование принципов маркетингового управления ТНК в условиях кризисного и посткри...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Карпова, С. В.
Теоретическое обоснование принципов маркетингового управления ТНК в условиях кризисного и посткризисного развития экономики [Текст] / С. В. Карпова // Международная экономика. – 2011. – N7. – С.30-35.
загальний = Потенціал : інтелектуальний
загальний = Синергетика
загальний = Корпорація : транснаціональна
загальний = Розвиток
загальний = Управління : маркетингом
загальний = Принцип : управління
Карпова, С. В.
Теоретическое обоснование принципов маркетингового управления ТНК в условиях кризисного и посткризисного развития экономики [Текст] / С. В. Карпова // Международная экономика. – 2011. – N7. – С.30-35.
загальний = Потенціал : інтелектуальний
загальний = Синергетика
загальний = Корпорація : транснаціональна
загальний = Розвиток
загальний = Управління : маркетингом
загальний = Принцип : управління