Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Корж, М. В. - Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємство...
Корж, М. В. - Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємство...
Стаття
Автор: Корж, М. В.
Актуальні Проблеми Економіки. Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємство...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Корж, М. В.
Актуальні Проблеми Економіки. Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємство...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Корж, М. В.
Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством [Текст] / М. В. Корж, С. А. Жуков // Актуальні Проблеми Економіки. – 2012. – № 3. – С. 64─71.
загальний = Промисловість : машинобудівна
загальний = Управління : підприємством
загальний = Управління : маркетингом
загальний = Глобалізація
загальний = Інтернаціоналізація
Корж, М. В.
Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством [Текст] / М. В. Корж, С. А. Жуков // Актуальні Проблеми Економіки. – 2012. – № 3. – С. 64─71.
загальний = Промисловість : машинобудівна
загальний = Управління : підприємством
загальний = Управління : маркетингом
загальний = Глобалізація
загальний = Інтернаціоналізація