Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Скригун, Н. П. - Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача [Текст]
Скригун, Н. П. - Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача [Текст]
Стаття
Автор: Скригун, Н. П.
Формування ринкових відносин в Україні. Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Скригун, Н. П.
Формування ринкових відносин в Україні. Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Скригун, Н. П.
Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача [Текст] / Н. П. Скригун, М. В. Кочмарук, Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні. – 2013. – № 4. – С. 230-233. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Стимулювання
загальний = Мотивація : поведінки
Скригун, Н. П.
Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача [Текст] / Н. П. Скригун, М. В. Кочмарук, Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні. – 2013. – № 4. – С. 230-233. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Стимулювання
загальний = Мотивація : поведінки