Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Благун, І. С. - Зовнішні фактори впливу на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізції підприємств [Текст]
Благун, І. С. - Зовнішні фактори впливу на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізції підприємств [Текст]
Стаття
Автор: Благун, І. С.
Економічний часопис─XXI. Зовнішні фактори впливу на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізції підприємств [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Благун, І. С.
Економічний часопис─XXI. Зовнішні фактори впливу на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізції підприємств [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Благун, І. С.
Зовнішні фактори впливу на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізції підприємств [Текст] / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Економічний часопис─XXI. – 2013. – № 11/12. – С. 46─49.
загальний = Середовище : зовнішнє
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Управління : підприємством
загальний = Інтернаціоналізація
Благун, І. С.
Зовнішні фактори впливу на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізції підприємств [Текст] / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Економічний часопис─XXI. – 2013. – № 11/12. – С. 46─49.
загальний = Середовище : зовнішнє
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Управління : підприємством
загальний = Інтернаціоналізація