Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Студінська, Г. Я. - Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки [Текст]
Студінська, Г. Я. - Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки [Текст]
Стаття
Автор: Студінська, Г. Я.
Формування ринкових відносин в Україні. Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Студінська, Г. Я.
Формування ринкових відносин в Україні. Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Студінська, Г. Я.
Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки [Текст] / Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні. – 2014. – № 11. – С. 138─144. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Управління
загальний = Стратегія
загальний = Брендинг
загальний = Позиціювання
Студінська, Г. Я.
Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки [Текст] / Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні. – 2014. – № 11. – С. 138─144. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Управління
загальний = Стратегія
загальний = Брендинг
загальний = Позиціювання