Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Ільчук, П. Г. - Типологія форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках у межах формування т...
Ільчук, П. Г. - Типологія форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках у межах формування т...
Стаття
Автор: Ільчук, П. Г.
Проблеми економіки. Типологія форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках у межах формування т...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ільчук, П. Г.
Проблеми економіки. Типологія форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках у межах формування т...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Ільчук, П. Г.
Типологія форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках у межах формування та реалізації маркетингової стратегії інтернаціоналізації [Електронний ресурс] / П. Г. Ільчук // Проблеми економіки. – 2014. – № 4. – С. 275–281 . – Режим доступу: http://problecon.com/_inc/kachka_pdf.php?year=2014&volume=4_0&pages=275_281&abstract=2014_04_0'))%20{return%20false} (18.08.2015). – Назва з екрана.
загальний = Підприємство
загальний = Менеджмент : стратегічний
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Інтернаціоналізація
Ільчук, П. Г.
Типологія форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках у межах формування та реалізації маркетингової стратегії інтернаціоналізації [Електронний ресурс] / П. Г. Ільчук // Проблеми економіки. – 2014. – № 4. – С. 275–281 . – Режим доступу: http://problecon.com/_inc/kachka_pdf.php?year=2014&volume=4_0&pages=275_281&abstract=2014_04_0'))%20{return%20false} (18.08.2015). – Назва з екрана.
загальний = Підприємство
загальний = Менеджмент : стратегічний
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Інтернаціоналізація