Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Шимко, О. В. - Дослідження споживачів як інструмент підвищення ефективності функціонування споживчого ринку [Еле...
Шимко, О. В. - Дослідження споживачів як інструмент підвищення ефективності функціонування споживчого ринку [Еле...
Стаття
Автор: Шимко, О. В.
Бізнес Інформ. Дослідження споживачів як інструмент підвищення ефективності функціонування споживчого ринку [Еле...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Шимко, О. В.
Бізнес Інформ. Дослідження споживачів як інструмент підвищення ефективності функціонування споживчого ринку [Еле...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Шимко, О. В.
Дослідження споживачів як інструмент підвищення ефективності функціонування споживчого ринку [Електронний ресурс] / О. В. Шимко // Бізнес Інформ. – 2016. – № 1. – С. 321–326 . – Режим доступу: http://business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-1_0-pages-321_326.pdf (17.05.2016). – Назва з екрана.
загальний = Мотивація
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Товари (непродовольчі) : текстильні
загальний = Мерчандайзинг
Шимко, О. В.
Дослідження споживачів як інструмент підвищення ефективності функціонування споживчого ринку [Електронний ресурс] / О. В. Шимко // Бізнес Інформ. – 2016. – № 1. – С. 321–326 . – Режим доступу: http://business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-1_0-pages-321_326.pdf (17.05.2016). – Назва з екрана.
загальний = Мотивація
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Товари (непродовольчі) : текстильні
загальний = Мерчандайзинг