Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Решетнікова, І. Л. - Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій [Текст]
Решетнікова, І. Л. - Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій [Текст]
Стаття
Автор: Решетнікова, І. Л.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Решетнікова, І. Л.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Решетнікова, І. Л.
Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій [Текст] / І. Л. Решетнікова, М. П. Сагайдак // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 4. – С. 191–205 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Економіка : добробуту
загальний = Інновації
загальний = Криза : економічна
загальний = Витрати
загальний = Дохід
загальний = Продукт : валовий внутрішній
загальний = Поведінка : споживачів
Решетнікова, І. Л.
Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій [Текст] / І. Л. Решетнікова, М. П. Сагайдак // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 4. – С. 191–205 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Економіка : добробуту
загальний = Інновації
загальний = Криза : економічна
загальний = Витрати
загальний = Дохід
загальний = Продукт : валовий внутрішній
загальний = Поведінка : споживачів