Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Тарасюк, А. В. - Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст]
Тарасюк, А. В. - Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст]
Стаття
Автор: Тарасюк, А. В.
Економіка АПК. Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Тарасюк, А. В.
Економіка АПК. Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Тарасюк, А. В.
Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст] / А. В. Тарасюк // Економіка АПК. – 2019. – № 7. – С. 101–106 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Підприємство : сільськогосподарське
загальний = Механізм
загальний = Управління : маркетингом
загальний = Конкурентоспроможність : підприємства
Тарасюк, А. В.
Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст] / А. В. Тарасюк // Економіка АПК. – 2019. – № 7. – С. 101–106 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Підприємство : сільськогосподарське
загальний = Механізм
загальний = Управління : маркетингом
загальний = Конкурентоспроможність : підприємства