Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Павлішина, Н. М. - Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача [Текст]
Павлішина, Н. М. - Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача [Текст]
Стаття
Автор: Павлішина, Н. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Павлішина, Н. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Павлішина, Н. М.
Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача [Текст] / Н. М. Павлішина // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2014. – № 2 (64). – С. 94–99 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/794.
загальний = Маркетинг
загальний = Мотивація
загальний = Поведінка : споживачів
Павлішина, Н. М.
Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача [Текст] / Н. М. Павлішина // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2014. – № 2 (64). – С. 94–99 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/794.
загальний = Маркетинг
загальний = Мотивація
загальний = Поведінка : споживачів