Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Лутай, А. - Критерії ефективності реклами через Інтернет
Лутай, А. - Критерії ефективності реклами через Інтернет
Книга (аналіт. опис)
Автор: Лутай, А.
Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II. Критерії ефективності реклами через Інтернет
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Лутай, А.
Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II. Критерії ефективності реклами через Інтернет
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Книга (аналіт. опис)
65.9(4Укр)421 Т60
Лутай, А.
Критерії ефективності реклами через Інтернет / А. Лутай // Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II : Тематичний збірник наукових праць / Ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2002. – С.188-196.
ББК 65.9(4Укр)421 Т60
загальний = Реклама
загальний = Послуги : Інтернет
65.9(4Укр)421 Т60
Лутай, А.
Критерії ефективності реклами через Інтернет / А. Лутай // Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II : Тематичний збірник наукових праць / Ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2002. – С.188-196.
ББК 65.9(4Укр)421 Т60
загальний = Реклама
загальний = Послуги : Інтернет