Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Радкевич, Д. П. - Технологія побудови бренду: теоретичні та практичні аспекти
Радкевич, Д. П. - Технологія побудови бренду: теоретичні та практичні аспекти
Книга (аналіт. опис)
Автор: Радкевич, Д. П.
Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II. Технологія побудови бренду: теоретичні та практичні аспекти
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Радкевич, Д. П.
Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II. Технологія побудови бренду: теоретичні та практичні аспекти
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Книга (аналіт. опис)
65.9(4Укр)421 Т60
Радкевич, Д. П.
Технологія побудови бренду: теоретичні та практичні аспекти / Д. П. Радкевич // Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II : Тематичний збірник наукових праць / Ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2002. – С.259-266.
ББК 65.9(4Укр)421 Т60
загальний = Брендинг
65.9(4Укр)421 Т60
Радкевич, Д. П.
Технологія побудови бренду: теоретичні та практичні аспекти / Д. П. Радкевич // Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II : Тематичний збірник наукових праць / Ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2002. – С.259-266.
ББК 65.9(4Укр)421 Т60
загальний = Брендинг