Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Брендинг
Рубрики
--> Брендинг
Друк списку
--> Брендинг
Рубрика
- Назва:
- Брендинг
- Див. також:
- Маркетинг
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга (аналіт. опис)
Sony: брэнд-пионер в области современных электронных технологий [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Sony: брэнд-пионер в области современных электронных технологий [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Subwey: продуктовый бренд, который специализируется на реализации сендвичей [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Subwey: продуктовый бренд, который специализируется на реализации сендвичей [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Markina, I.
The role of branding in the sustainable development of tourist destination [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Markina, I.
The role of branding in the sustainable development of tourist destination [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Mok Kim Man, М.
Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text]
Цінність імені бренду: приклад застосування моделі Аакера
б.р.
ISBN відсутній
Mok Kim Man, М.
Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text]
Цінність імені бренду: приклад застосування моделі Аакера
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Ткачев, О.
Visual бренд: притягивая взгляды потребителей [Текст]
Альпина Бизнес Букс, 2009 р.
ISBN 978-5-9614-0957-4
Ткачев, О.
Visual бренд: притягивая взгляды потребителей [Текст]
Альпина Бизнес Букс, 2009 р.
ISBN 978-5-9614-0957-4
Книга (аналіт. опис)
Zara: брэнд с высокоскоростным торговым оборотом продукции [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Zara: брэнд с высокоскоростным торговым оборотом продукции [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Костинець, В. В.
Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Костинець, В. В.
Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Сібрук, В. Л.
Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa"[Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Сібрук, В. Л.
Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa"[Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Костинець, В. В.
Методичні засади оцінювання економічної ефективності туристичних брендів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Костинець, В. В.
Методичні засади оцінювання економічної ефективності туристичних брендів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Поліщук, Т. В.
Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду
б.р.
ISBN відсутній
Поліщук, Т. В.
Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Кендюхов, О. В.
Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Кендюхов, О. В.
Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Забуранна, Л. В.
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Забуранна, Л. В.
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Осовицкая, Н.
Актуальный HR-брендинг: секреты лучших работодателей [Текст]
Питер, 2013 р.
ISBN 978-5-4461-0077-4
Осовицкая, Н.
Актуальный HR-брендинг: секреты лучших работодателей [Текст]
Питер, 2013 р.
ISBN 978-5-4461-0077-4
Стаття
Краевая, А.
Банковское отделение: вчера, сегодня, завтра [Текст]
Для продвижения бренда в отделении необходимо создавать максимальный комфорт для клиентов, внедряя инновационный дизайн и современное оборудование
б.р.
ISBN відсутній
Краевая, А.
Банковское отделение: вчера, сегодня, завтра [Текст]
Для продвижения бренда в отделении необходимо создавать максимальный комфорт для клиентов, внедряя инновационный дизайн и современное оборудование
б.р.
ISBN відсутній