Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Брендинг
Рубрики
--> Брендинг
Друк списку
--> Брендинг
Рубрика
- Назва:
- Брендинг
- Див. також:
- Маркетинг
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга (аналіт. опис)
Величко, К. Ю.
Роль фірмової назви та особливості використання брендінгових технологій на споживчому ринку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Величко, К. Ю.
Роль фірмової назви та особливості використання брендінгових технологій на споживчому ринку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Кендюхов, О. В.
Брендинг: проблема схвалення оптимальних рішень [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Кендюхов, О. В.
Брендинг: проблема схвалення оптимальних рішень [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Пустотин, В.
Женский брендинг: как женщины воспринимают самих себя? [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Пустотин, В.
Женский брендинг: как женщины воспринимают самих себя? [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Надо, Р.
Живые бренды [Текст]: новый подход к соданию и продвижению брендов
Издательский дом Гребенникова, 2009 р.
ISBN 978-5-93890-032-5
Надо, Р.
Живые бренды [Текст]: новый подход к соданию и продвижению брендов
Издательский дом Гребенникова, 2009 р.
ISBN 978-5-93890-032-5
Книга
Яненко, Я. В.
Захват региональных рынков: война локальных брендов и "чужаков". Пособие по выживанию [Текст]
Эксмо, 2008 р.
ISBN 978-5-699-21802-8
Яненко, Я. В.
Захват региональных рынков: война локальных брендов и "чужаков". Пособие по выживанию [Текст]
Эксмо, 2008 р.
ISBN 978-5-699-21802-8
Стаття
Личова, Г. В.
Вплив міжнародних рейтингів на формування бренду країни + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Личова, Г. В.
Вплив міжнародних рейтингів на формування бренду країни + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Крижненко, К. О.
Маркетингові підходи оцінки вартості торговельної марки [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Крижненко, К. О.
Маркетингові підходи оцінки вартості торговельної марки [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Кучмеева, О.
Изнутри наружу, или как создать сильный бренд на финансовом рынке [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Кучмеева, О.
Изнутри наружу, или как создать сильный бренд на финансовом рынке [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Главные брэнды [Текст]: сравнительный анализ - рейтинг, стоимость, динамика роста
б.р.
ISBN відсутній
Главные брэнды [Текст]: сравнительный анализ - рейтинг, стоимость, динамика роста
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Жукова, М. А.
Индустрия туризма: менеджмент организации [Текст]
Финансы и статистика, 2006 р.
ISBN 5-279-02632-8
Жукова, М. А.
Индустрия туризма: менеджмент организации [Текст]
Финансы и статистика, 2006 р.
ISBN 5-279-02632-8
Книга (аналіт. опис)
Жукова, М. А.
Брэнды в организациях индустрии туризма [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Жукова, М. А.
Брэнды в организациях индустрии туризма [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Шарков, Ф. И.
Интегрированные коммуникации: реклама, паблик рилейшнз, брендинг [Текст]: учеб. пособие
"Дашков и К", 2012 р.
ISBN 978-5-394-00792-7
Шарков, Ф. И.
Интегрированные коммуникации: реклама, паблик рилейшнз, брендинг [Текст]: учеб. пособие
"Дашков и К", 2012 р.
ISBN 978-5-394-00792-7
Книга
Шарков, Ф. И.
Интегрированные коммуникации: реклама, паблик рилейшнз, брендинг [Текст]: учеб. пособие
"Дашков и К", 2011 р.
ISBN 978-5-394-00792-7
Шарков, Ф. И.
Интегрированные коммуникации: реклама, паблик рилейшнз, брендинг [Текст]: учеб. пособие
"Дашков и К", 2011 р.
ISBN 978-5-394-00792-7
Стаття
Жолобак, В. М.
Імідж та брендування промислових підприємств [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Жолобак, В. М.
Імідж та брендування промислових підприємств [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Ромат, Є. В.
Бренд-маркетингові комунікації підприємств ресторанного господарства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Ромат, Є. В.
Бренд-маркетингові комунікації підприємств ресторанного господарства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній