Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Бренд
Рубрики
--> Бренд
Друк списку
--> Бренд
Рубрика
- Назва:
- Бренд
Друк списку
Пов'язані описи:
Стаття
Вплив етичної поведінки на клієнтів у маркетинговому менеджменті [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Вплив етичної поведінки на клієнтів у маркетинговому менеджменті [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Зборовська, О. М.
Детермінанти впливу на вартість бренду підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Зборовська, О. М.
Детермінанти впливу на вартість бренду підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Мельник, Т. М.
Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мельник, Т. М.
Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Антонченко, М. Ю.
Дизайн упаковки та його вплив на вибір споживача [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Антонченко, М. Ю.
Дизайн упаковки та його вплив на вибір споживача [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Файвішенко, Д. С.
Діалектика взаємозв'язку функціональної структури бренду й позиціонування [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Файвішенко, Д. С.
Діалектика взаємозв'язку функціональної структури бренду й позиціонування [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Мельник, М.
Додаток 4. Louis Vuitton - масове виробництво люксу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мельник, М.
Додаток 4. Louis Vuitton - масове виробництво люксу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Мельник, М.
Додаток 8. Український фешн-бренд "Михаїл Воронін" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мельник, М.
Додаток 8. Український фешн-бренд "Михаїл Воронін" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Шевченко, А. О.
Бренд менеджмент як маркер ефективності в консалтингових та брокерських послугах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Шевченко, А. О.
Бренд менеджмент як маркер ефективності в консалтингових та брокерських послугах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Файвішенко, Д. С.
Експортний потенціал ринку мінеральної води в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Файвішенко, Д. С.
Експортний потенціал ринку мінеральної води в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Бусарєва, Т. Г.
Конкурентоспроможність брендів у парадигмі економіки знань [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Бусарєва, Т. Г.
Конкурентоспроможність брендів у парадигмі економіки знань [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Джулай, М. В.
Концепція бренду роботодавця для випускників освітніх закладів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Джулай, М. В.
Концепція бренду роботодавця для випускників освітніх закладів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Красовська, О. Ю.
Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Красовська, О. Ю.
Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Вдовічена, О. Г.
Розвиток регіональних брендів (практика областей України) [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Вдовічена, О. Г.
Розвиток регіональних брендів (практика областей України) [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Кузик, О. В.
Роль держави у маркетинговій комунікаційній діяльності аграрного сектора України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Кузик, О. В.
Роль держави у маркетинговій комунікаційній діяльності аграрного сектора України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Файвішенко, Д. С.
Аналіз тенденцій розвитку регіональних ринків мінеральної води України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Файвішенко, Д. С.
Аналіз тенденцій розвитку регіональних ринків мінеральної води України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Королюк, Н. Я.
Правовий захист брендів в Україні та світі [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Королюк, Н. Я.
Правовий захист брендів в Україні та світі [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Євроінтеграція та стратегічний розвиток брендів підприємства під впливом неоіндустріалізації [Еле...
б.р.
ISBN відсутній
Євроінтеграція та стратегічний розвиток брендів підприємства під впливом неоіндустріалізації [Еле...
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Яненко, Я. В.
Захват региональных рынков: война локальных брендов и "чужаков". Пособие по выживанию [Текст]
Эксмо, 2008 р.
ISBN 978-5-699-21802-8
Яненко, Я. В.
Захват региональных рынков: война локальных брендов и "чужаков". Пособие по выживанию [Текст]
Эксмо, 2008 р.
ISBN 978-5-699-21802-8