Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: маркетингова
Рубрики
--> Діяльність
----> маркетингова
Друк списку
--> Діяльність
----> маркетингова
Рубрика
- Назва:
- маркетингова
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 р.
ISBN 0-07240947-9
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 р.
ISBN 0-07240947-9
Книга
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18341-4
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18341-4
Книга
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18982-X
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18982-X
Стаття
Шелест, О.
Зовнішнє освітлення: візитівка готельно-ресторанного комплексу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Шелест, О.
Зовнішнє освітлення: візитівка готельно-ресторанного комплексу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Чорный, А.
Попавшие в сеть [Текст]: [как разработать правильную стратегию продвижения в социальных медиа]
б.р.
ISBN відсутній
Чорный, А.
Попавшие в сеть [Текст]: [как разработать правильную стратегию продвижения в социальных медиа]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Полєжаєва, І. О.
Генерація та оцінка перспективних партнерів у маркетингових каналах розповсюдження
б.р.
ISBN відсутній
Полєжаєва, І. О.
Генерація та оцінка перспективних партнерів у маркетингових каналах розповсюдження
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Максимова, Т. С.
Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Максимова, Т. С.
Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Носенко, В. В.
Дослідження новітніх інформаційних технологій у системі маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Носенко, В. В.
Дослідження новітніх інформаційних технологій у системі маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Сардак, С.
Необходимость использования маркетинга на мукомольных предприятиях Украины
б.р.
ISBN відсутній
Сардак, С.
Необходимость использования маркетинга на мукомольных предприятиях Украины
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Мадзігон, В. М.
Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мадзігон, В. М.
Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Чорій, М. В.
Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Чорій, М. В.
Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Долгополова, О. В.
Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки [Тест] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Долгополова, О. В.
Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки [Тест] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Мачуга, Н. З.
Аналіз особливостей управління системою якості медичних послуг в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мачуга, Н. З.
Аналіз особливостей управління системою якості медичних послуг в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній