Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: інформаційний
Рубрики
--> Маркетинг
----> інформаційний
Друк списку
--> Маркетинг
----> інформаційний
Рубрика
- Назва:
- інформаційний
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга
Голополосов, Д.
80 способов повысить конверсию сайта [Текст]
ISBN 978-5-496-00703-0
Голополосов, Д.
80 способов повысить конверсию сайта [Текст]
Серія: iБизнес
Питер, 2013 р.ISBN 978-5-496-00703-0
Книга
Демин, Д. И.
E-mail маркетинг. Как привлечь и удержать клиентов [Текст]
ISBN 978-5-496-01290-4
Демин, Д. И.
E-mail маркетинг. Как привлечь и удержать клиентов [Текст]
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2015 р.ISBN 978-5-496-01290-4
Стаття
Носенко, В. В.
Дослідження новітніх інформаційних технологій у системі маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Носенко, В. В.
Дослідження новітніх інформаційних технологій у системі маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Падерін, І. Д.
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Падерін, І. Д.
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Бердышев, С. Н.
Информационный маркетинг [Текст]: практ. пособие
"Дашков и К", 2009 р.
ISBN 978-5-394-00340-0
Бердышев, С. Н.
Информационный маркетинг [Текст]: практ. пособие
"Дашков и К", 2009 р.
ISBN 978-5-394-00340-0
Книга
Палеха, Ю. I.
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст]: навч. посібник
Ліра-К, 2013 р.
ISBN 978-966-2609-07-3
Палеха, Ю. I.
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст]: навч. посібник
Ліра-К, 2013 р.
ISBN 978-966-2609-07-3
Книга
Палеха, Ю. I.
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст]: навч. посібник
Ліра-К, 2017 р.
ISBN 978-966-2609-07-3
Палеха, Ю. I.
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст]: навч. посібник
Ліра-К, 2017 р.
ISBN 978-966-2609-07-3
Стаття
Пшенышнюк, И. А.
Роль и значение использования информационного маркетинга [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Пшенышнюк, И. А.
Роль и значение использования информационного маркетинга [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Маловичко, С. В.
Електронний маркетинг у системі відносин підприємства з покупцями [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Маловичко, С. В.
Електронний маркетинг у системі відносин підприємства з покупцями [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Кордзая, Н. Р.
Основи інтернет-маркетингу. Частина 1 [Текст]: навчальний посібник
Олді-плюс, 2018 р.
ISBN 978-966-289-292-5
Кордзая, Н. Р.
Основи інтернет-маркетингу. Частина 1 [Текст]: навчальний посібник
Олді-плюс, 2018 р.
ISBN 978-966-289-292-5
Книга
Кордзая, Н. Р.
Основи інтернет-маркетингу. Частина 2 [Текст]: навчальний посібник
Олді-плюс, 2018 р.
ISBN 978-966-289-209-3
Кордзая, Н. Р.
Основи інтернет-маркетингу. Частина 2 [Текст]: навчальний посібник
Олді-плюс, 2018 р.
ISBN 978-966-289-209-3
Стаття
Кирилишен, Я. В.
Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Кирилишен, Я. В.
Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній