Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Павленко, А. Ф. - Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів [Текст]
Павленко, А. Ф. - Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів [Текст]
Книга
Автор: Павленко, А. Ф.
Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів [Текст]: монографія
Видавництво: КНЕУ, 2005 г.
ISBN 966-574-809-2
Автор: Павленко, А. Ф.
Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів [Текст]: монографія
Видавництво: КНЕУ, 2005 г.
ISBN 966-574-809-2
(UA) Книга
65.262.10-211.1(4Укр) П12
Павленко, А. Ф.
Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів [Текст] : монографія / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, I. I. Гончарова. – Київ : КНЕУ, 2005. – 248 с. – ISBN 966-574-809-2 : 54.45.
ББК 65.262.10-211.1(4Укр) П12
загальний = Маркетинг
загальний = Банк
загальний = Послуги : банківські
загальний = Економіка України
загальний = Технологія : інформаційна
загальний = Реклама
загальний = Комунікація : маркетингова
334861 Загальний читальний зал
334863 Наук. абонемент
334862 Читальний зал для науковців
65.262.10-211.1(4Укр) П12
Павленко, А. Ф.
Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів [Текст] : монографія / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, I. I. Гончарова. – Київ : КНЕУ, 2005. – 248 с. – ISBN 966-574-809-2 : 54.45.
ББК 65.262.10-211.1(4Укр) П12
загальний = Маркетинг
загальний = Банк
загальний = Послуги : банківські
загальний = Економіка України
загальний = Технологія : інформаційна
загальний = Реклама
загальний = Комунікація : маркетингова
334861 Загальний читальний зал
334863 Наук. абонемент
334862 Читальний зал для науковців