Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Заячковська, Г. - Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку [Текст]
Заячковська, Г. - Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку [Текст]
Стаття
Автор: Заячковська, Г.
Журнал європейської економіки. Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Заячковська, Г.
Журнал європейської економіки. Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Заячковська, Г.
Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку [Текст] / Г. Заячковська // Журнал європейської економіки. – 2011. – N2. – С. 171─177.
загальний = Ринок : світовий
загальний = Ринок : послуг
загальний = Туризм
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Імідж : країни
Заячковська, Г.
Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку [Текст] / Г. Заячковська // Журнал європейської економіки. – 2011. – N2. – С. 171─177.
загальний = Ринок : світовий
загальний = Ринок : послуг
загальний = Туризм
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Імідж : країни