Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Яковенко, Л. I. - Прогнозування рекламного ефекту методом комплексної оцінки ефективності реклами [Текст]
Яковенко, Л. I. - Прогнозування рекламного ефекту методом комплексної оцінки ефективності реклами [Текст]
Стаття
Автор: Яковенко, Л. I.
Економіка і регіон. Прогнозування рекламного ефекту методом комплексної оцінки ефективності реклами [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Яковенко, Л. I.
Економіка і регіон. Прогнозування рекламного ефекту методом комплексної оцінки ефективності реклами [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Яковенко, Л. I.
Прогнозування рекламного ефекту методом комплексної оцінки ефективності реклами [Текст] / Л. I. Яковенко, В. В. Ковалевська // Економіка і регіон. – 2012. – № 2. – С. 63-70. – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Діяльність : рекламна
загальний = Тест
загальний = Реклама
загальний = Ефективність
загальний = Оцінка : ефективності
Яковенко, Л. I.
Прогнозування рекламного ефекту методом комплексної оцінки ефективності реклами [Текст] / Л. I. Яковенко, В. В. Ковалевська // Економіка і регіон. – 2012. – № 2. – С. 63-70. – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Діяльність : рекламна
загальний = Тест
загальний = Реклама
загальний = Ефективність
загальний = Оцінка : ефективності