Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Соломянюк, Н. М. - Застосування метрик при плануванні в маркетингу [Текст]
Соломянюк, Н. М. - Застосування метрик при плануванні в маркетингу [Текст]
Стаття
Автор: Соломянюк, Н. М.
Формування ринкових відносин в Україні. Застосування метрик при плануванні в маркетингу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Соломянюк, Н. М.
Формування ринкових відносин в Україні. Застосування метрик при плануванні в маркетингу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Соломянюк, Н. М.
Застосування метрик при плануванні в маркетингу [Текст] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. – 2014. – № 11. – С. 126─129. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Підприємство
загальний = Планування : маркетингове
загальний = Ефективність
Соломянюк, Н. М.
Застосування метрик при плануванні в маркетингу [Текст] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. – 2014. – № 11. – С. 126─129. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Підприємство
загальний = Планування : маркетингове
загальний = Ефективність