Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Райко, Д. В. - Модель управління маркетингом у системі менджменту промислового підприємства [Текст]
Райко, Д. В. - Модель управління маркетингом у системі менджменту промислового підприємства [Текст]
Стаття
Автор: Райко, Д. В.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Модель управління маркетингом у системі менджменту промислового підприємства [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Райко, Д. В.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Модель управління маркетингом у системі менджменту промислового підприємства [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Райко, Д. В.
Модель управління маркетингом у системі менджменту промислового підприємства [Текст] / Д. В. Райко, Л. Е. Лебедєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 1. – С. 107─123 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Менеджмент : маркетинговий
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Управління : маркетингом
загальний = Модель : управління
Райко, Д. В.
Модель управління маркетингом у системі менджменту промислового підприємства [Текст] / Д. В. Райко, Л. Е. Лебедєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 1. – С. 107─123 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Менеджмент : маркетинговий
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Управління : маркетингом
загальний = Модель : управління