Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Білявська, Ю. - Матричний підхід до визначення життєвого циклу бренду [Текст]
Білявська, Ю. - Матричний підхід до визначення життєвого циклу бренду [Текст]
Стаття
Автор: Білявська, Ю.
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. Матричний підхід до визначення життєвого циклу бренду [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Білявська, Ю.
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. Матричний підхід до визначення життєвого циклу бренду [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Білявська, Ю.
Матричний підхід до визначення життєвого циклу бренду [Текст] / Ю. Білявська // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2015. – № 4. – С. 68–80 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Імідж
загальний = Знак : товарний
загальний = Брендинг
загальний = Цикл : життєвий
Білявська, Ю.
Матричний підхід до визначення життєвого циклу бренду [Текст] / Ю. Білявська // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2015. – № 4. – С. 68–80 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Імідж
загальний = Знак : товарний
загальний = Брендинг
загальний = Цикл : життєвий