Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Аkhmеdоv, R. - Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention [Text]
Аkhmеdоv, R. - Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention [Text]
Стаття
Автор: Аkhmеdоv, R.
Актуальні проблеми економіки. Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention [Text]
Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Аkhmеdоv, R.
Актуальні проблеми економіки. Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention [Text]
Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Аkhmеdоv, R.
Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention [Text] = Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку / R. Аkhmеdоv // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 4. – Р. 311–317.
загальний = Купівля-продаж
загальний = Мережа : соціальна
загальний = Бренд
Аkhmеdоv, R.
Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention [Text] = Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку / R. Аkhmеdоv // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 4. – Р. 311–317.
загальний = Купівля-продаж
загальний = Мережа : соціальна
загальний = Бренд