Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Mok Kim Man, М. - Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text]
Mok Kim Man, М. - Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text]
Стаття
Автор: Mok Kim Man, М.
Актуальні проблеми економіки. Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text]
Цінність імені бренду: приклад застосування моделі Аакера
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Mok Kim Man, М.
Актуальні проблеми економіки. Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text]
Цінність імені бренду: приклад застосування моделі Аакера
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Mok Kim Man, М.
Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text] = Цінність імені бренду: приклад застосування моделі Аакера / М. Mok Kim Man // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 4. – Р. 120–125.
загальний = Модель
загальний = Брендинг
загальний = Бренд
Mok Kim Man, М.
Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text] = Цінність імені бренду: приклад застосування моделі Аакера / М. Mok Kim Man // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 4. – Р. 120–125.
загальний = Модель
загальний = Брендинг
загальний = Бренд