Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Радченко, Г. - Знатоки брендинга [Текст]
Радченко, Г. - Знатоки брендинга [Текст]
Стаття
Автор: Радченко, Г.
ГVардия. Знатоки брендинга [Текст]: Доверие к брендам компании - главный критерий формирования маркетинговой политики Nestle
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Радченко, Г.
ГVардия. Знатоки брендинга [Текст]: Доверие к брендам компании - главный критерий формирования маркетинговой политики Nestle
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Радченко, Г.
Знатоки брендинга [Текст] : Доверие к брендам компании - главный критерий формирования маркетинговой политики Nestle / Г. Радченко // ГVардия. – 2008. – N6. – С.28-29.
загальний = Компанія
загальний = Виробництво : харчових продуктів
загальний = Досвід : світовий
загальний = Брендинг
загальний = Харчування : дитяче
Радченко, Г.
Знатоки брендинга [Текст] : Доверие к брендам компании - главный критерий формирования маркетинговой политики Nestle / Г. Радченко // ГVардия. – 2008. – N6. – С.28-29.
загальний = Компанія
загальний = Виробництво : харчових продуктів
загальний = Досвід : світовий
загальний = Брендинг
загальний = Харчування : дитяче