Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Боярчук, Г. В. - Гіпотези теорії поведінки споживачів
Боярчук, Г. В. - Гіпотези теорії поведінки споживачів
Книга (аналіт. опис)
Автор: Боярчук, Г. В.
"Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року). Гіпотези теорії поведінки споживачів
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Боярчук, Г. В.
"Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року). Гіпотези теорії поведінки споживачів
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Книга (аналіт. опис)
65.9(4укр)421-36
Боярчук, Г. В.
Гіпотези теорії поведінки споживачів / Г. В. Боярчук // "Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року) = Матеріали науково-практичної конференції / О. П. Шеляков, В. В. Дворніченко, Ю. В. Ніколенко, Г. В. Боярчук, Н. В. Карпенко, П. Ю. Балабан, В. I. Бєляєва. – Полтава : Полт. кооп. ін-т, 1999. – С.175-178.
ББК 65.9(4укр)421-36
загальний = Ринок : споживчий
загальний = Економіка України
65.9(4укр)421-36
Боярчук, Г. В.
Гіпотези теорії поведінки споживачів / Г. В. Боярчук // "Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року) = Матеріали науково-практичної конференції / О. П. Шеляков, В. В. Дворніченко, Ю. В. Ніколенко, Г. В. Боярчук, Н. В. Карпенко, П. Ю. Балабан, В. I. Бєляєва. – Полтава : Полт. кооп. ін-т, 1999. – С.175-178.
ББК 65.9(4укр)421-36
загальний = Ринок : споживчий
загальний = Економіка України