Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Верезомська, І. Г. - Основи типологізації споживачів та управління споживанням
Верезомська, І. Г. - Основи типологізації споживачів та управління споживанням
Книга (аналіт. опис)
Автор: Верезомська, І. Г.
"Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року). Основи типологізації споживачів та управління споживанням
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Верезомська, І. Г.
"Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року). Основи типологізації споживачів та управління споживанням
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Книга (аналіт. опис)
65.9(4Укр)421-36
Верезомська, І. Г.
Основи типологізації споживачів та управління споживанням / І. Г. Верезомська // "Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року) = Матеріали науково-практичної конференції / О. П. Шеляков, В. В. Дворніченко, Ю. В. Ніколенко, Г. В. Боярчук, Н. В. Карпенко, П. Ю. Балабан, В. I. Бєляєва. – Полтава : Полт. кооп. ін-т, 1999. – С.194-197.
ББК 65.9(4Укр)421-36
загальний = Ринок : споживчий
загальний = Економіка України
65.9(4Укр)421-36
Верезомська, І. Г.
Основи типологізації споживачів та управління споживанням / І. Г. Верезомська // "Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року) = Матеріали науково-практичної конференції / О. П. Шеляков, В. В. Дворніченко, Ю. В. Ніколенко, Г. В. Боярчук, Н. В. Карпенко, П. Ю. Балабан, В. I. Бєляєва. – Полтава : Полт. кооп. ін-т, 1999. – С.194-197.
ББК 65.9(4Укр)421-36
загальний = Ринок : споживчий
загальний = Економіка України