Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Карпенко, Н. В. - Маркетингові аспекти оптимізації управління ризикозахищеністю та конкурентоздатність продукції мо...
Карпенко, Н. В. - Маркетингові аспекти оптимізації управління ризикозахищеністю та конкурентоздатність продукції мо...
Книга (аналіт. опис)
Автор: Карпенко, Н. В.
Регіональні перспективи. Вип. 3-5. Маркетингові аспекти оптимізації управління ризикозахищеністю та конкурентоздатність продукції мо...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Карпенко, Н. В.
Регіональні перспективи. Вип. 3-5. Маркетингові аспекти оптимізації управління ризикозахищеністю та конкурентоздатність продукції мо...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Книга (аналіт. опис)
Кн. 65.050 Р32
Карпенко, Н. В.
Маркетингові аспекти оптимізації управління ризикозахищеністю та конкурентоздатність продукції молокопродуктового підкомплексу регіону / Н. В. Карпенко, С. В. Остряніна // Регіональні перспективи. Вип. 3-5 : Науково-практичний журнал: Тема номеру "Методологія та практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнолержавні, галузеві та регіональні аспекти". – м.Кременчук : Асоціація "Перспектива", 2004. – С.243-246.
ББК Кн. 65.050 Р32
загальний = Економіка : тваринництва
загальний = Комплекс : аграрно-промисловий
загальний = Економіка України
загальний = Управління : ризиками
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Політика : маркетингова
Кн. 65.050 Р32
Карпенко, Н. В.
Маркетингові аспекти оптимізації управління ризикозахищеністю та конкурентоздатність продукції молокопродуктового підкомплексу регіону / Н. В. Карпенко, С. В. Остряніна // Регіональні перспективи. Вип. 3-5 : Науково-практичний журнал: Тема номеру "Методологія та практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнолержавні, галузеві та регіональні аспекти". – м.Кременчук : Асоціація "Перспектива", 2004. – С.243-246.
ББК Кн. 65.050 Р32
загальний = Економіка : тваринництва
загальний = Комплекс : аграрно-промисловий
загальний = Економіка України
загальний = Управління : ризиками
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Політика : маркетингова