Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Бренд
Рубрики
--> Бренд
Друк списку
--> Бренд
Рубрика
- Назва:
- Бренд
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга
Хайленд, А.
*Символ [Текст]: более 1300 логотипов и истории их создания
Питер, 2012 р.
ISBN 978-5-459-00959-0
Хайленд, А.
*Символ [Текст]: более 1300 логотипов и истории их создания
Питер, 2012 р.
ISBN 978-5-459-00959-0
Стаття
Subhani, M. I.
Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Subhani, M. I.
Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Moklyak, M. V.
Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text]
Бренд як основний напрямок маркетингової діяльності підприємств
б.р.
ISBN відсутній
Moklyak, M. V.
Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text]
Бренд як основний напрямок маркетингової діяльності підприємств
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Zatwarnicka-Madura, B.
Brand image vs. consumer trust [Text]
Імідж бренду та довіра споживачів
б.р.
ISBN відсутній
Zatwarnicka-Madura, B.
Brand image vs. consumer trust [Text]
Імідж бренду та довіра споживачів
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Simionescu, M.
Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Simionescu, M.
Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Линдстром, Мартин
Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя [Текст]
Эксмо, 2011 р.
ISBN 978-5-699-41843-5
Линдстром, Мартин
Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя [Текст]
Эксмо, 2011 р.
ISBN 978-5-699-41843-5
Стаття
Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer's viewpoint [T...
б.р.
ISBN відсутній
Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer's viewpoint [T...
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Свирида, Е.
Молочная страна [Текст]: к началу 2030 года Украина войдет в топ-10 мировых производителей
б.р.
ISBN відсутній
Свирида, Е.
Молочная страна [Текст]: к началу 2030 года Украина войдет в топ-10 мировых производителей
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Гетьман, О. О.
HR-брендинг як інноваційний механізм розвитку регіону [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Гетьман, О. О.
HR-брендинг як інноваційний механізм розвитку регіону [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Березкина, О. П.
Product placement. Технологии скрытой рекламы [Текст]
ISBN 978-5-388-00351-5
Березкина, О. П.
Product placement. Технологии скрытой рекламы [Текст]
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2009 р.ISBN 978-5-388-00351-5
Стаття
Янковець, Т.
Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Янковець, Т.
Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Аkhmеdоv, R.
Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention [Text]
Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку
б.р.
ISBN відсутній
Аkhmеdоv, R.
Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention [Text]
Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Стауффер, Д.
Sun: секреты мегабренда Новой экономики [Текст]
СмартБук, 2008 р.
ISBN 978-5-9791-0048-7
Стауффер, Д.
Sun: секреты мегабренда Новой экономики [Текст]
СмартБук, 2008 р.
ISBN 978-5-9791-0048-7
Стаття
The Effect of Green Marketing Motivation Factors on Consumers' Purchase Intention Through the Med...
Вплив мотиваційних чинників зеленого маркетингу на купівельні наміри споживачів за посередницької ролі довіри до зеленого бренду для протидії грінвошінгу
б.р.
ISBN відсутній
The Effect of Green Marketing Motivation Factors on Consumers' Purchase Intention Through the Med...
Вплив мотиваційних чинників зеленого маркетингу на купівельні наміри споживачів за посередницької ролі довіри до зеленого бренду для протидії грінвошінгу
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Reshetnikova, G. S.
The role of national identity of the trademark: the mechanism of the consumer [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Reshetnikova, G. S.
The role of national identity of the trademark: the mechanism of the consumer [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Mok Kim Man, М.
Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text]
Цінність імені бренду: приклад застосування моделі Аакера
б.р.
ISBN відсутній
Mok Kim Man, М.
Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text]
Цінність імені бренду: приклад застосування моделі Аакера
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Ткачев, О.
Visual бренд: притягивая взгляды потребителей [Текст]
Альпина Бизнес Букс, 2009 р.
ISBN 978-5-9614-0957-4
Ткачев, О.
Visual бренд: притягивая взгляды потребителей [Текст]
Альпина Бизнес Букс, 2009 р.
ISBN 978-5-9614-0957-4
Стаття
Іонін, Є. Є.
Гудвіл: підходи до визначення, класифікація та структура [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Іонін, Є. Є.
Гудвіл: підходи до визначення, класифікація та структура [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Максимова, Т.
Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Максимова, Т.
Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Yurchak, E. V.
Analysis of networks brand development in the restaurant industry of Ukraine [Text]
Аналіз розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства в Україні
б.р.
ISBN відсутній
Yurchak, E. V.
Analysis of networks brand development in the restaurant industry of Ukraine [Text]
Аналіз розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства в Україні
б.р.
ISBN відсутній