Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: дистанційне
Рубрики
--> дистанційне
Друк списку
--> дистанційне
Рубрика
- Назва:
- дистанційне
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга (аналіт. опис)
Тягунова, Н. М.
Деякі спекти впливу зовнішньої торгівлі на розвиток та стан вітчизняного ринку товарів та послуг
б.р.
ISBN відсутній
Тягунова, Н. М.
Деякі спекти впливу зовнішньої торгівлі на розвиток та стан вітчизняного ринку товарів та послуг
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Золотоверх, Л. О.
Сучасний стан зовнішньої торгівлі послугами в Україні
б.р.
ISBN відсутній
Золотоверх, Л. О.
Сучасний стан зовнішньої торгівлі послугами в Україні
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Бадритдинова, Ю.
"Наши сотрудники делают невероятные вещи - большие и маленькие - каждый день" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Бадритдинова, Ю.
"Наши сотрудники делают невероятные вещи - большие и маленькие - каждый день" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
МакУортер, А.
"Работодатели избавятся от предрассудков в отношении дистанционной работы" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
МакУортер, А.
"Работодатели избавятся от предрассудков в отношении дистанционной работы" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Bashi, S. G.
Credibility of salesperson in retailing: judgments on the basis of their demographic parameters [...
Довіра до торгового персоналу в роздрібній торгівлі: судження на основі демографічних параметрів
б.р.
ISBN відсутній
Bashi, S. G.
Credibility of salesperson in retailing: judgments on the basis of their demographic parameters [...
Довіра до торгового персоналу в роздрібній торгівлі: судження на основі демографічних параметрів
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Rungsrisawat, S.
Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text]
П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем: за даними готелів Бангкока
б.р.
ISBN відсутній
Rungsrisawat, S.
Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text]
П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем: за даними готелів Бангкока
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Goncharenko, I. M.
Methods of assessing the competitive potential of consumer services enterprises [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Goncharenko, I. M.
Methods of assessing the competitive potential of consumer services enterprises [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Suvittawat, A.
Service qulity in a bank: Bangkok bank public company limited (chonburi) case study [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Suvittawat, A.
Service qulity in a bank: Bangkok bank public company limited (chonburi) case study [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Годунова, А.
Доверяй, но проверяй: контроль выселения гостя из номера [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Годунова, А.
Доверяй, но проверяй: контроль выселения гостя из номера [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Алиев, Т.
За что в ответе обслуживающий персонал заведения ресторанного хозяйства? [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Алиев, Т.
За что в ответе обслуживающий персонал заведения ресторанного хозяйства? [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Лысенко, Н.
Культура обслуживания: основные правила сервиса в ресторане [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Лысенко, Н.
Культура обслуживания: основные правила сервиса в ресторане [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Филатов, П. Г.
Анализ хозяйственной деятельности предприятий бытового обслуживания
Легкая и пищевая промышленность, 1972 р.
ISBN відсутній
Филатов, П. Г.
Анализ хозяйственной деятельности предприятий бытового обслуживания
Легкая и пищевая промышленность, 1972 р.
ISBN відсутній