Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці:
Рубрики
--> Аналіз
---->
Друк списку
--> Аналіз
---->
Рубрика
- Назва:
Друк списку
Пов'язані описи:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
Книга
Коттл, С.
"Анализ ценных бумаг" Грэма и Додда: Пер. с англ
Олимп-Бизнес, 2000 р.
ISBN 5-901028-16-3
Коттл, С.
"Анализ ценных бумаг" Грэма и Додда: Пер. с англ
Олимп-Бизнес, 2000 р.
ISBN 5-901028-16-3
Книга
Ball, Don
2000-2001 Update to accompany International Business: The Challenge of Global Competition
Irwin/McGraw-Hill, 2001 р.
ISBN відсутній
Ball, Don
2000-2001 Update to accompany International Business: The Challenge of Global Competition
Irwin/McGraw-Hill, 2001 р.
ISBN відсутній
Стаття
Jager, J. W.
A structural equation modelling approach to investigating the impact of academic, ICT and managem...
Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти
б.р.
ISBN відсутній
Jager, J. W.
A structural equation modelling approach to investigating the impact of academic, ICT and managem...
Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Гринкруг, Л. С.
Анализ потребности рынка труда в специалистах: региональный аспект [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Гринкруг, Л. С.
Анализ потребности рынка труда в специалистах: региональный аспект [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Kobylynska, T. V.
An Assessment of the Environmental-Economic Development of Urbanized Areas in Ukraine [Text]
Оцінка еколого-економічного розвитку урбанізованих територій в Україні
б.р.
ISBN відсутній
Kobylynska, T. V.
An Assessment of the Environmental-Economic Development of Urbanized Areas in Ukraine [Text]
Оцінка еколого-економічного розвитку урбанізованих територій в Україні
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Higgins, Robert C.
Analysis for financial menegement
Irwin/McGraw-Hill, 2001 р.
ISBN 0-07-231531-8
Higgins, Robert C.
Analysis for financial menegement
Irwin/McGraw-Hill, 2001 р.
ISBN 0-07-231531-8
Книга
Lehmannn, Donald R.
Analysis for Marketing Planning
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-21442-5
Lehmannn, Donald R.
Analysis for Marketing Planning
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-21442-5
Стаття
Gracheva, N.
Analysis in corporate governance [Електронний ресурс]
Аналіз у корпоративному управлінні
б.р.
ISBN відсутній
Gracheva, N.
Analysis in corporate governance [Електронний ресурс]
Аналіз у корпоративному управлінні
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Abid, М.
Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study [Text]
Поведінка споживачів відносно підробних товарів: емпіричне дослідження
б.р.
ISBN відсутній
Abid, М.
Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study [Text]
Поведінка споживачів відносно підробних товарів: емпіричне дослідження
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Gybkina, N.
Application of two-sided approximations method to solution of first boundary value problem for on...
Застосування методу двобічних наближень до розв’язання першої крайової задачі для одновимірного нелінійного рівняння теплопровідності
б.р.
ISBN відсутній
Gybkina, N.
Application of two-sided approximations method to solution of first boundary value problem for on...
Застосування методу двобічних наближень до розв’язання першої крайової задачі для одновимірного нелінійного рівняння теплопровідності
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Ivanickova, М.
Assessment of companies’ financial health: comparison of the selected prediction models [Text]
Оцінювання фінансового стану компанії: порівняння обраних моделей прогнозування
б.р.
ISBN відсутній
Ivanickova, М.
Assessment of companies’ financial health: comparison of the selected prediction models [Text]
Оцінювання фінансового стану компанії: порівняння обраних моделей прогнозування
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 р.
ISBN 0-07240947-9
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 р.
ISBN 0-07240947-9
Стаття
Mardhatillah, A.
Business continuity: people management with work-life balance [Text]
Стійкість функціонування бізнесу через управління людьми та балансом робочого і вільного часу
б.р.
ISBN відсутній
Mardhatillah, A.
Business continuity: people management with work-life balance [Text]
Стійкість функціонування бізнесу через управління людьми та балансом робочого і вільного часу
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Stahl, Hans-Werner
Controlling: Theorie und Praxis einer effizienten Systemgestaltung
Gabler, 1992 р.
ISBN 3-409-12122-6
Stahl, Hans-Werner
Controlling: Theorie und Praxis einer effizienten Systemgestaltung
Gabler, 1992 р.
ISBN 3-409-12122-6
Книга (аналіт. опис)
Млавець, А.
CRM-системи як інструмент організації взаємозв'язку із споживачем [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Млавець, А.
CRM-системи як інструмент організації взаємозв'язку із споживачем [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Макарчук, О. Г.
DEA-аналіз як метод прийняття альтернативних управлінських рішень [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Макарчук, О. Г.
DEA-аналіз як метод прийняття альтернативних управлінських рішень [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Konda, I.
Developing and implementing relationship marketing system through the analysis of transactions ne...
Розробка та впровадження маркетингової системи відносин шляхом аналізу мережі взаємодій
б.р.
ISBN відсутній
Konda, I.
Developing and implementing relationship marketing system through the analysis of transactions ne...
Розробка та впровадження маркетингової системи відносин шляхом аналізу мережі взаємодій
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Development of Peanut Quality Criteria for Determination of its Rational Use [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Development of Peanut Quality Criteria for Determination of its Rational Use [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18341-4
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18341-4
Стаття
Koisova, E.
Evaluation of selected regional development indicators by means of cluster analysis [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Koisova, E.
Evaluation of selected regional development indicators by means of cluster analysis [Text]
б.р.
ISBN відсутній