Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Moklyak, M. V. - Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text]
Moklyak, M. V. - Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text]
Стаття
Автор: Moklyak, M. V.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text]
Бренд як основний напрямок маркетингової діяльності підприємств
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Moklyak, M. V.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text]
Бренд як основний напрямок маркетингової діяльності підприємств
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Moklyak, M. V.
Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text] = Бренд як основний напрямок маркетингової діяльності підприємств / M. V. Moklyak, Y. M. Popova, R. V. Shinkarenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 2. – Р. 22–30.
загальний = Брендинг
загальний = Бренд
Moklyak, M. V.
Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text] = Бренд як основний напрямок маркетингової діяльності підприємств / M. V. Moklyak, Y. M. Popova, R. V. Shinkarenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 2. – Р. 22–30.
загальний = Брендинг
загальний = Бренд