Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Худар, С. М. - Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління [Текст]
Худар, С. М. - Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління [Текст]
Стаття
Автор: Худар, С. М.
Інвестиції: практика та досвід. Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Худар, С. М.
Інвестиції: практика та досвід. Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Худар, С. М.
Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління [Текст] / С. М. Худар // Інвестиції: практика та досвід. – 2019. – № 11. – С. 128–132 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Реклама : соціальна
загальний = Інформація
загальний = Реклама
загальний = Держава
загальний = Комунікація
загальний = Суспільство
Худар, С. М.
Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління [Текст] / С. М. Худар // Інвестиції: практика та досвід. – 2019. – № 11. – С. 128–132 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Реклама : соціальна
загальний = Інформація
загальний = Реклама
загальний = Держава
загальний = Комунікація
загальний = Суспільство