Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Брендинг
Рубрики
--> Брендинг
Друк списку
--> Брендинг
Рубрика
- Назва:
- Брендинг
- Див. також:
- Маркетинг
Друк списку
Пов'язані описи:
Стаття
Балабанова, Л. В.
Діагностика конкурентоспроможності бренду підприємства-роботодавця [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Балабанова, Л. В.
Діагностика конкурентоспроможності бренду підприємства-роботодавця [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Файвішенко, Д. С.
Діалектика взаємозв'язку функціональної структури бренду й позиціонування [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Файвішенко, Д. С.
Діалектика взаємозв'язку функціональної структури бренду й позиціонування [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Рудченко, Ю. С.
Роль бухгалтерського обліку в системі маркетингового управління торговельною маркою
б.р.
ISBN відсутній
Рудченко, Ю. С.
Роль бухгалтерського обліку в системі маркетингового управління торговельною маркою
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Гевко, О. Б.
Принципи розроблення стратегії брендингу [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Гевко, О. Б.
Принципи розроблення стратегії брендингу [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Шевченко, А. О.
Бренд менеджмент як маркер ефективності в консалтингових та брокерських послугах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Шевченко, А. О.
Бренд менеджмент як маркер ефективності в консалтингових та брокерських послугах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Борисова, О. В.
Історична реконструкція: значення для розвитку регіонального туризму [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Борисова, О. В.
Історична реконструкція: значення для розвитку регіонального туризму [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Антонюк, О. В.
Оцінка ефективності стратегії просування бренду країни [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Антонюк, О. В.
Оцінка ефективності стратегії просування бренду країни [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Бук, Л. М.
Розвиток брендингу на українському ринку [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Бук, Л. М.
Розвиток брендингу на українському ринку [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Вдовічена, О. Г.
Розвиток регіональних брендів (практика областей України) [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Вдовічена, О. Г.
Розвиток регіональних брендів (практика областей України) [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Антонюк, О. В.
Сучасний стан стратегії просування бренда держави в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Антонюк, О. В.
Сучасний стан стратегії просування бренда держави в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Зимбалевська, Ю. В.
Тенденції та перспективи розвитку української галузі глобальних брендів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Зимбалевська, Ю. В.
Тенденції та перспективи розвитку української галузі глобальних брендів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Зозульов, О.
Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Зозульов, О.
Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Любаренко, Т. І.
Глобалізація брендів на світових товарних ринках [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Любаренко, Т. І.
Глобалізація брендів на світових товарних ринках [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Любаренко, Т. І.
Інноваційні технології формування міжнародних брендів [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Любаренко, Т. І.
Інноваційні технології формування міжнародних брендів [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст]. Вип. 1: зб. наук. праць
Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі, 2005 р.
ISBN відсутній
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст]. Вип. 1: зб. наук. праць
Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі, 2005 р.
ISBN відсутній
Книга
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст]. Вип. 1. Т. 2: зб. наук. праць
Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі, 2007 р.
ISBN відсутній
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст]. Вип. 1. Т. 2: зб. наук. праць
Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі, 2007 р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Сокол, Н. А.
Бренд як інструмент підвищення конкурентоспроможності країни [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Сокол, Н. А.
Бренд як інструмент підвищення конкурентоспроможності країни [Текст]
б.р.
ISBN відсутній