Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: The Effect of Green Marketing Motivation Factors on Consumers' Purchase Intention Through the Med...
The Effect of Green Marketing Motivation Factors on Consumers' Purchase Intention Through the Med...
Стаття
Автор:
Економіка України. The Effect of Green Marketing Motivation Factors on Consumers' Purchase Intention Through the Med...
Вплив мотиваційних чинників зеленого маркетингу на купівельні наміри споживачів за посередницької ролі довіри до зеленого бренду для протидії грінвошінгу
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Економіка України. The Effect of Green Marketing Motivation Factors on Consumers' Purchase Intention Through the Med...
Вплив мотиваційних чинників зеленого маркетингу на купівельні наміри споживачів за посередницької ролі довіри до зеленого бренду для протидії грінвошінгу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
The Effect of Green Marketing Motivation Factors on Consumers' Purchase Intention Through the Mediating Role of Green Brand Trust to Counter Greenwashing [Electronic resource] = Вплив мотиваційних чинників зеленого маркетингу на купівельні наміри споживачів за посередницької ролі довіри до зеленого бренду для протидії грінвошінгу / A. Bouriche, A. Hamli, N. Ali, B. Benaissa // Економіка України. – 2024. – № 10. – P. 66–91. – Access mode: https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economyukr/article/view/2024-10-4/2024-10-4.
загальний = Маркетинг : екологічний
загальний = Реклама
загальний = Бренд
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Імідж
The Effect of Green Marketing Motivation Factors on Consumers' Purchase Intention Through the Mediating Role of Green Brand Trust to Counter Greenwashing [Electronic resource] = Вплив мотиваційних чинників зеленого маркетингу на купівельні наміри споживачів за посередницької ролі довіри до зеленого бренду для протидії грінвошінгу / A. Bouriche, A. Hamli, N. Ali, B. Benaissa // Економіка України. – 2024. – № 10. – P. 66–91. – Access mode: https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economyukr/article/view/2024-10-4/2024-10-4.
загальний = Маркетинг : екологічний
загальний = Реклама
загальний = Бренд
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Імідж