Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Бренд
Рубрики
--> Бренд
Друк списку
--> Бренд
Рубрика
- Назва:
- Бренд
Друк списку
Пов'язані описи:
Стаття
Носкова, Е. В.
Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Носкова, Е. В.
Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Траут, Джек
Большие бренды ─ большие проблемы [Текст]: учитесь на чужих ошибках
ISBN 978-5-388-00642-4
Траут, Джек
Большие бренды ─ большие проблемы [Текст]: учитесь на чужих ошибках
Серія: Деловой бестселлер
Питер, 2009 р.ISBN 978-5-388-00642-4
Книга (аналіт. опис)
Курбан, О. В.
Бренд як інструмент соціальних комунікацій у сучасному суспільстві [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Курбан, О. В.
Бренд як інструмент соціальних комунікацій у сучасному суспільстві [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Хаустов, В. К.
Бренди у сфері інтелектуальної власності [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Хаустов, В. К.
Бренди у сфері інтелектуальної власності [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України [Текст]
Ін-т трансформації суспільства, 2011 р.
ISBN 978-966-8534-09-6
Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України [Текст]
Ін-т трансформації суспільства, 2011 р.
ISBN 978-966-8534-09-6
Книга
Буняк, Н. М.
Бренд–менеджмент [Електронний ресурс]: конспект лекцій
Волинський нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2023 р.
ISBN відсутній
Буняк, Н. М.
Бренд–менеджмент [Електронний ресурс]: конспект лекцій
Волинський нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2023 р.
ISBN відсутній
Книга
Смерічевський, С. Ф.
Бренд-менеджмент [Електронний ресурс]: навч. посібник
НАУ, 2019 р.
ISBN 978-966-932-110-7
Смерічевський, С. Ф.
Бренд-менеджмент [Електронний ресурс]: навч. посібник
НАУ, 2019 р.
ISBN 978-966-932-110-7
Книга
Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс]: навч. посібник
Прінт-офіс, 2015 р.
ISBN відсутній
Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс]: навч. посібник
Прінт-офіс, 2015 р.
ISBN відсутній
Книга
Визуальные коммуникации в рекламе и дизайне [Текст]
Гуманитарный Центр, 2015 р.
ISBN 978-617-7022-47-2
Визуальные коммуникации в рекламе и дизайне [Текст]
Гуманитарный Центр, 2015 р.
ISBN 978-617-7022-47-2
Книга
Винний та гастрономічний туризм: глобальні тренди та локальні практики [Електронний ресурс]: монографія
Едельвейс, 2017 р.
ISBN 978-617-7237-30-2
Винний та гастрономічний туризм: глобальні тренди та локальні практики [Електронний ресурс]: монографія
Едельвейс, 2017 р.
ISBN 978-617-7237-30-2
Стаття
Боубаа, А.
Відношення досліджень та розробок (R&D) до появи нових продуктів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Боубаа, А.
Відношення досліджень та розробок (R&D) до появи нових продуктів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Касян, С. Я.
Вартісно-споживчі складові брендингу компаній в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Касян, С. Я.
Вартісно-споживчі складові брендингу компаній в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Бражко, О. В.
Класифікація ризиків управління брендом в інноваційній економіці [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Бражко, О. В.
Класифікація ризиків управління брендом в інноваційній економіці [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Федулова, І.
Економічні наслідки пандемії COVID-19 для підприємств України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Федулова, І.
Економічні наслідки пандемії COVID-19 для підприємств України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Лабурцева, О.
Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Лабурцева, О.
Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж [Текст]
б.р.
ISBN відсутній