Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві
Рубрики
--> Цикл професійної та практичної підготовки
----> Базова частина
------> Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві
Друк списку
--> Цикл професійної та практичної підготовки
----> Базова частина
------> Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві
Рубрика
- Назва:
- Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга
Мальська, М. П.
Готельний бізнес [Текст]: теорія та практика : підручник
Центр учб. л-ри, 2010 р.
ISBN 978-966-364-965-8
Мальська, М. П.
Готельний бізнес [Текст]: теорія та практика : підручник
Центр учб. л-ри, 2010 р.
ISBN 978-966-364-965-8
Книга
Мальська, М. П.
Готельний бізнес [Текст]: теорія та практика : підручник
Центр учб. л-ри, 2012 р.
ISBN 978-611-01-0286-5
Мальська, М. П.
Готельний бізнес [Текст]: теорія та практика : підручник
Центр учб. л-ри, 2012 р.
ISBN 978-611-01-0286-5
Книга
Мальська, М. П.
Готельний бізнес [Текст] + [Електронний ресурс]: теорія та практика : навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2009 р.
ISBN 978-966-364-965-8
Мальська, М. П.
Готельний бізнес [Текст] + [Електронний ресурс]: теорія та практика : навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2009 р.
ISBN 978-966-364-965-8
Книга
Кабушкин, Н. И.
Менеджмент гостиниц и ресторанов: Учебник
ISBN 985-475-041-8
Кабушкин, Н. И.
Менеджмент гостиниц и ресторанов: Учебник
Серія: Экономическое образование
Новое знание, 2003 р.ISBN 985-475-041-8
Книга
Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2008 р.
ISBN відсутній
Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2008 р.
ISBN відсутній
Книга
Бичківський, Р. В.
Метрологія, стандартизація, управління якістю і сертифікація: Підручник
Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2004 р.
ISBN 966-553-323-1
Бичківський, Р. В.
Метрологія, стандартизація, управління якістю і сертифікація: Підручник
Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2004 р.
ISBN 966-553-323-1
Книга
Сорокина, А. В.
Организация обслуживания в гостиницах и туристских комплексах: Учеб. пособие
ИНФРА-М, 2007 р.
ISBN відсутній
Сорокина, А. В.
Организация обслуживания в гостиницах и туристских комплексах: Учеб. пособие
ИНФРА-М, 2007 р.
ISBN відсутній
Книга
Мальська, М. П.
Організація готельного обслуговування [Текст]: підручник
Знання, 2011 р.
ISBN 978-966-346-810-5
Мальська, М. П.
Організація готельного обслуговування [Текст]: підручник
Знання, 2011 р.
ISBN 978-966-346-810-5
Книга
Лук'янов, В. О.
Організація готельно-ресторанного обслуговування [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2012 р.
ISBN 978-966-2781-05-2
Лук'янов, В. О.
Організація готельно-ресторанного обслуговування [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2012 р.
ISBN 978-966-2781-05-2
Книга
Ковешніков, В. С.
Організація готельно-ресторанної справи [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2015 р.
ISBN 978-617-7278-00-8
Ковешніков, В. С.
Організація готельно-ресторанної справи [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2015 р.
ISBN 978-617-7278-00-8
Книга
Роглєв, Х. Й.
Основи готельного менеджменту [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2009 р.
ISBN 966-8251-74-1
Роглєв, Х. Й.
Основи готельного менеджменту [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2009 р.
ISBN 966-8251-74-1
Книга
Валентинова, Н. I.
Основи стандартизації, метрології та управління якістю: Навч. посібник
РВВ ПУСКУ, 2002 р.
ISBN 966-7971-03-1
Валентинова, Н. I.
Основи стандартизації, метрології та управління якістю: Навч. посібник
РВВ ПУСКУ, 2002 р.
ISBN 966-7971-03-1
Книга
Шаповал, М. I.
Основи стандартизації,управління якістю і сертифікації: Підручник
Європ. ун-т, 2002 р.
ISBN 966-7508-96-X
Шаповал, М. I.
Основи стандартизації,управління якістю і сертифікації: Підручник
Європ. ун-т, 2002 р.
ISBN 966-7508-96-X
Книга
Архіпов, В. В.
Ресторанна справа: Асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані: Навч. посібник
Інкос, Центр навч. л-ри, 2007 р.
ISBN 966-8347-48-X
Архіпов, В. В.
Ресторанна справа: Асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані: Навч. посібник
Інкос, Центр навч. л-ри, 2007 р.
ISBN 966-8347-48-X
Книга
Кобяк, М. В.
Управление качеством в гостинице [Текст]: учеб. пособие
Магистр, 2010 р.
ISBN 978-5-977600491
Кобяк, М. В.
Управление качеством в гостинице [Текст]: учеб. пособие
Магистр, 2010 р.
ISBN 978-5-977600491
Електронний ресурс
Управління сучасним готельним комплексом [Електронний ресурс]: навч. посібник
Ліра-К, 2005 р.
ISBN відсутній
Управління сучасним готельним комплексом [Електронний ресурс]: навч. посібник
Ліра-К, 2005 р.
ISBN відсутній
Книга
Шаповал, Н. I.
Управління якістю послуг харчування +[Електрон. ресурс]: Текст лекції
РВВ ПУСКУ, 2004 р.
ISBN відсутній
Шаповал, Н. I.
Управління якістю послуг харчування +[Електрон. ресурс]: Текст лекції
РВВ ПУСКУ, 2004 р.
ISBN відсутній
Книга
Топольник, В. Г.
Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві [Текст]: навч. посібник
Магнолія-2006, 2012 р.
ISBN 978-617-574-054-5
Топольник, В. Г.
Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві [Текст]: навч. посібник
Магнолія-2006, 2012 р.
ISBN 978-617-574-054-5
Книга
Топольник, В. Г.
Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві [Текст]: навч. посібник
Магнолія-2006, 2017 р.
ISBN 978-617-574-054-5
Топольник, В. Г.
Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві [Текст]: навч. посібник
Магнолія-2006, 2017 р.
ISBN 978-617-574-054-5